کلیدواژه محرکهای بازاريابی(آميخته ای بازاريابی ) / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جمشیدی، حمیرا ؛ مشرف جوادی، محمد حسین ؛ انصاری -طادی، آذر نوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 221 تا 236 )
کلیدواژه ها:عوامل درونیعوامل شخصیکيفيتعوامل بيرونیمحرکهای بازاريابی(آميخته ای بازاريابی )نام ونشان تجاری(برند)Keywordsberandquality گويش دلواريحرف اضافه محموليحرف اضافه غيرمحموليدستوريشدگيگویشمتممفارسیمفعولاضافۀکاربردحرفاضافه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)