کلیدواژه مدیریت برند / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
22.
نویسنده مسئول : جمالی، شهرام ؛ نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
کلیدواژه ها:مدیریت برندجوهره برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
-
23.
نویسنده : جعفری، حامد ؛ بشیری، مهدی ؛ نجف زاده، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : برقی مقدم، جعفر ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1401 - شماره 72 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 152 تا 178 )
کلیدواژه ها:تصویر برندورزشکاران حرفهایمدیریت برندبرندسازی شخصیتوسعه برند ورزشی
-
24.
نویسنده مسئول : خمسه، مرتضی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 430 تا 441 )
کلیدواژه ها:سیستم هوش تجاری مزیت رقابتی برند مدیریت برند ابزار تصمیم گیری مدیریت
-
25.
نویسنده : میرزایی، سمیه ؛ غلامرضایی، داود ؛ فرهادیار، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 1 (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیمزیت رقابتیمدیریت برندبانک خاورمیانهتوانمندی شناخت بازار
-
26.
نویسنده : شیرقاضی، مهرداد ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (6 صفحه - از 3514 تا 3519 )
کلیدواژه ها:تصویر برندخلق ارزشهویت برندمدیریت برند.
-
27.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (10 صفحه - از 138 تا 147 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
28.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 148 تا 158 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ملی (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)