کلیدواژه هدیه تبلیغاتی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرتضی زاده، افشین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ صادقیان، ابوالفضل ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (12 صفحه - از 33 تا 44 )
کلیدواژه ها:تناسب ادراک شدههدیه تبلیغاتیارزیابی کلی مصرف کنندهماهیت هدیهماهیت محصول
-
2.
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ یزدانی، ناصر ؛ مصطفایی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (22 صفحه - از 111 تا 132 )
کلیدواژه ها:پیشبرد غیر پولیهدیه تبلیغاتیلذت بخشی محصولنگرش برند ورفتار مصرف کننده