کلیدواژه همخوان کردن / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
اثربخشی همخوان کردن سبک یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش آموزان مبتلا به نارسا نویسی
نویسنده : استادزاده، زیبا ؛ حیدری، حسن ؛ داوودی، حسین ؛ نویسنده مسئول : آقایوسفی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره سوم - شماره 2 (9 صفحه - از 32 تا 40 )
کلیدواژه ها:نارسانویسیسبک یادگیری دیداریهمخوان کردنسبک پردازش مغزی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان 1 |