کلیدواژه هم نوایی هنجاری مصرف کننده / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ جعفری زاده، فروز ؛ هوشمند، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:شبکه مجازیهم نوایی اینترنتیهم نوایی اطلاعاتی مصرف کنندههم نوایی هنجاری مصرف کننده
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)