کلیدواژه پذیرش تبلیغات موبایلی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 563 تا 582 )
کلیدواژه ها:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران
-
2.
نویسنده : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 181 تا 196 )
کلیدواژه ها:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده