کلیدواژه پلت فرهای اجتماعی و اعتماد ادراکشده / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمد یوسف، شیرین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (14 صفحه - از 468 تا 481 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنی محصولتوصیف محصولقصد خرید مصرفکنندگانپلت فرهای اجتماعی و اعتماد ادراکشده
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)