کلیدواژه کانال های ارتباط با مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
-
2.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (38 صفحه - از 69 تا 106 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی