کلیدواژه گرایش به برند / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شاهینی، وحید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (10 صفحه - از 786 تا 795 )
کلیدواژه ها:ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﺖ.
-
2.
نویسنده : افرند خلیل آباد، مجتبی ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ کامبیز، شاهرودی ؛ نویسنده مسئول : میربرگکار، سید مظفر ؛
مجله:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:روش تحقیق ترکیبیعملکرد برندگرایش به برندهمآفرینی ارزش
-
3.
نویسنده : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مجله:پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیرت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات کنفرانس (20 صفحه - از 336 تا 355 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیگرایش به برندمحبوبیت برند
-
4.
نویسنده : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحه - از 336 تا 355 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعی محبوبیت برند گرایش به برند
-
5.
نویسنده : هلن ریجونن ؛ ساکو هیروانن ؛ گیبر ناگی ؛ تامی لوکانن ؛ میکا گابریلسون ؛ مترجم : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 70 تا 90 )
کلیدواژه ها:گرایش به کارآفرینیشرکت های کوچک و متوسطرشد کسب و کارگرایش به برندبازارهای نوظهور و توسعه یافته
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)