کلیدواژه Based Marketing / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضوانی، محمدمهدی ؛ نویسنده : کشاورز، میثم ؛ عسگری، محمد هادی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:سیستم اطلاعات جغرافیاییآمیخته بازاریابیژئومارکتینگبازاریابی مکان محورتحلیل های تصمیم گیری چندمعیارهپلن توسعه فروشگاهی
-
2.
نویسنده مسئول : کریمی راد، سهیل ؛ نویسنده : آندرواژ، لیلا ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:هویت سازمانیبازاریابی برند محوراستراتژی رقابتشرکت های دولتی صاحب برند
-
3.
نویسنده : کریمپور، داود ؛ نویسنده مسئول : زارع چاهوکی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 108 تا 135 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعییافتن کاربرانبازاریابی مبتنی بر تلگرامیافتن جامعه هدف بازاریابانکاربرانگرافاطلاعاتپیشـنهادتلگرامبـهبازاریاب
-
4.
نویسنده : پویا، عابدین ؛ سلطانپناه، هیرش ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : ایراندوست، منصور ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 45 تا 69 )
کلیدواژه ها:استان کردستانطبیعت گردینظریه داده بنیادبازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری