کلیدواژه Brand Hate / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
2.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی