کلیدواژه Brand Supportive Attitudes / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، دکتر باقر ؛ نویسنده : ابراهیم پور، دکتر حبیب ؛ فیضی، دکتر محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 227 تا 250 )
کلیدواژه ها:نام گذاری تجاری داخلینگرش های حمایت کننده از نام تجاریقصد ماندن کارکناندانشگاه محقق اردبیلیرضایت شغلی کارکنان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)