کلیدواژه consumer emotional dependence / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1
-
1.
نویسنده : زارعی، حافظ ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 176 تا 203 )
کلیدواژه ها:وابستگی عاطفی مصرفکنندهدرک از جهانی بودن برنددرک از لوکس بودن برندجذبه شخصیت برندبرنددرکبرند لوکسمحصولپژوهشفرضیه