کلیدواژه Customer Aggression / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛ نویسنده : عرفانیان، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1401 - شماره 60 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 181 تا 207 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیخستگی عاطفیتمایل به ترک شغلغرور سازمانیپرخاشگری مشتریکارکنانپرخاشگریمشتریهتل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)