کلیدواژه Customer Clustering / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Teimouri، Hossein Barati ؛ Hosseinzadeh، Ali ؛ Pooya، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Gharibi، Jalil ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Summer 2021, Volume 3 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 61 تا 70 )
کلیدواژه ها:EntropyVIKORInternet of ThingsCustomer ClusteringEthical targeted marketing
-
2.
نویسنده مسئول : اسدالهی دهکردی، الهه ؛ نویسنده : حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1398، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمقصد خرید مجدد آنلاینشبکه تمتجارت الکترونیک
-
3.
نویسنده : شغایی فلاح، مصطفی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ خرمی بنارکی، آناهیتا ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 76 تا 96 )
کلیدواژه ها:خوشهبندی مشتریانبازاریابی علّیمحصول لذتجویانهمحصول ضروریتاکسونومی