کلیدواژه Customer Complaint / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : دل افروز، نرگس ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (9 صفحه - از 57 تا 65 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات
-
2.
نویسنده : سکوتی بداغ، مجتبی ؛ منصف شبگو، دکتر محمود ؛ دل افروز، دکتر نرگس ؛ نویسنده مسئول : شاهرودی، دکتر کامبیز ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 185 تا 195 )
کلیدواژه ها:اخلاق کسب و کارمدیریت پروژهشکایت مشتری