کلیدواژه Customer Relationship Channels / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه علوم مدیریت ایران 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)