کلیدواژه Fast Moving Consumer Goods (FMCG) / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 121 تا 140 )
کلیدواژه ها:ناهمسانی شناختیارزش مصرفکالاهای تندمصرفرفتارهای منفی پس از خریدمصرفمصرفکنندهپژوهشمحصولرفتارهایناهمسانیشناختی
-
2.
نویسنده : Dad، A. Munir ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Summer 2012, Volume 2 - Number 3 (17 صفحه - از 253 تا 269 )
کلیدواژه ها:Fast Moving Consumer Goods (FMCG)Interactive communication channelsTraditional methods of communicationComparative analysis between new and old channels of communicationCommunication/Advertisement channelsFMCGFMCGAdvertising