کلیدواژه Purchasing Intentions / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آزادفدا، شیوا ؛ درودیان، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1400 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:قصدخریدبازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعیتصویر ذهنی برند. شیفتگی به برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)