کلیدواژه Radical innovation / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت نوآوری 2
-
1.
تناسب سطح نوآوری در محصول با میزان تغییر در علامت تجاری: پیمایشی از مشتریان محصولات شوینده و بهداشتی
نویسنده مسئول : غریبی، جلیل ؛ نویسنده : ناظمی، ندا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1396 - شماره 20 ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجینوآوری محصولنوآوری جهشیتوسعه علامت تجاریعلامت تجاری جدیدپذیرندگان اولیه
-
2.
نویسنده مسئول : نظری زاده، فرهاد ؛ نویسنده : مهدی نژاد نوری، محمد ؛ حجازی، سید رضا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»پاییز 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجیصنعت دفاعینوآوری جهشیعوامل موثر بر نوآوریموفقیت نوآوری