کلیدواژه relationship equity / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ توسلی، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه نام و نشان تجاریارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهارزش ویژه ارزش
-
3.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، سوده ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده
-
4.
نویسنده مسئول : آرمان، مانی ؛ نویسنده : جاویدفر، محبت ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (11 صفحه - از 191 تا 201 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطهبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه
-
5.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : رحمت ابادی، یزدان ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش ویژه برندارتباطات بازاریابیپاسخ مشتریارزش ویژه ارتباطی