کلیدواژه scarcity marketing / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مزارعی، سجاد ؛ نیکبخت، امین ؛ نویسنده مسئول : عسکری فر، کاظم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:درگیری ذهنیدانش محصولبازاریابی کمیابیقصد خرید آنی آنلاینمحصولقصد خرید آنیمصرفکنندهمشتریدانش
-
2.
نویسنده : پوراسدالهی، خاطره ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:داده بنیاداصالت برندبازاریابی کمیابیواکنش روان شناختیخرید اینترنتی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)