کلیدواژه Service Quality / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران) 3
-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ نایبپور، حمید ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1396، سال نهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 409 تا 434 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیالگوریتم ژنتیکارزیابی فازی ترکیبیمجموعه گسترده مسافران
-
2.
نویسنده : محمدی، علی ؛ ابراهیمی، ابولقاسم ؛ یوسفی، زیبا ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1396، سال نهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 497 تا 514 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیحمل و نقل عمومیاتوبوس تندروتجزیه و تحلیل چندمعیاره رضایت
-
3.
نویسنده : میرغفوری، سید حبیب اله ؛ سنگبر، محمدعلی ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»پاییز 1394 ، سال هفتم - شماره 3 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 587 تا 606 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروپرفرضایت مشتریتحلیل روابط خاکستریماتریس گروه مشاوران بوستونماتریسراهبردیخاکستری