کلیدواژه Student / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه انگاره های نو در تحقیقات آموزشی 8
-
1.
نویسنده : زارعی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بحرانی، محمدرضا ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»تابستان 1403، سال سوم - شماره 2 (17 صفحه - از 193 تا 209 )
کلیدواژه ها:پرخاشگریدانشجوسلامت معنویشفقت به خود
-
2.
نویسنده : پروانه، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : محمدی یوسف نژاد، سیدیونس ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»تابستان 1403، سال سوم - شماره 2 (16 صفحه - از 210 تا 225 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدیدانش آموزمسئولیت پذیریآموزش ذهن آگاهی
-
3.
نویسنده مسئول : حری، نیما ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»تابستان 1403، سال سوم - شماره 2 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:سبکهای دلبستگیالکسی تایمیادانش آموزاعتیاد به شبکههای اجتماعی مجازی
-
4.
نویسنده مسئول : حیدری مفرد، گوهر ؛ نویسنده : مرادی فیلی، افسانه ؛ مرادپوری، فاطمه ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»تابستان 1403، سال سوم - شماره 2 (16 صفحه - از 74 تا 89 )
کلیدواژه ها:احساس تعلق به مدرسهاشتیاق تحصیلیدانش آموزذهن آگاهی کودک محور
-
5.
نویسنده : بهروز، بهزاد ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»بهار 1403، سال سوم - شماره 1 (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:شکست تحصیلیذهن آگاهیدانش آموزکارکرد خانوادهدانشآموزانپژوهشعملکردرگرسیون
-
6.
نویسنده : احمدی، فرشاد ؛ اسلمی، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : محمدی یوسف نژاد، سیدیونس ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»بهار 1403، سال سوم - شماره 1 (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:اضطراب امتحاندانش آموزطرحواره ناسازگارادراک محیط مدرسهطرحوارههای ناسازگار اولیهاضطراب تحصیلیدانشآموزانطرحوارههای شناختی ناسازگارمحیطادراک از محیط مدرسهنمره
-
7.
نویسنده : جواهریان، الناز ؛ نویسنده مسئول : خاکپور، مسعود ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»بهار 1403، سال سوم - شماره 1 (17 صفحه - از 106 تا 122 )
کلیدواژه ها:افکار خودکشیدشواری تنظیم هیجاناحساس انسجام روانیدانش آموزتنظیم هیجانحس انسجامنمره
-
8.
نویسنده : حسنی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : ذوالفقاری، اکبر ؛
مجله:انگاره های نو در تحقیقات آموزشی»بهار 1403، سال سوم - شماره 1 (17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلیدانش آموزاعتیاد به شبکه اجتماعی مجازیسبک هویتهویتشبکههای اجتماعی مجازیاعتیاد به شبکههای اجتماعیعملکرد تحصیلی دانشآموزانپرسشنامهنمرهپژوهش