October 2023, Volume 1 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Rasekh Eslami، Zohreh ؛ نویسنده : Zohoor، Sara ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:Second LanguagePragmaticsCALLDigital Gamespragmatic developmentSynchronous or Asynchronous Computer-Mediated Communication (SCMC and ACMC)
-
نویسنده مسئول : Weisi، Hiwa ؛ نویسنده : Kakae، Ghadeh ؛ Yousofi، Nouroddin ؛
(27 صفحه - از 19 تا 45 )
کلیدواژه ها:TechnologyOnline Educationcovid-19EFL Learner’s Perceptions
-
نویسنده مسئول : Mirzapour Kouhdasht، Atousa ؛
(18 صفحه - از 46 تا 63 )
کلیدواژه ها:English Language TeachingEducational TechnologyCALLTechnology-enhanced language learningPedagogical innovation
-
نویسنده مسئول : Ebadi، Saman ؛ نویسنده : Salari، Maryam ؛
(30 صفحه - از 64 تا 93 )
کلیدواژه ها:English Language Teaching (ELT)speaking proficiencysystematic literature reviewFlipped Classroom Approach
-
نویسنده مسئول : Ahmadi، 1Seyyed Dariush ؛ نویسنده : Heidari، Sadegh ؛
(20 صفحه - از 94 تا 113 )
کلیدواژه ها:teachers’ perceptionsObstaclesTaskBased Language TeachingShad platform
-
نویسنده مسئول : Kamaie، Maryam ؛ نویسنده : Baharloo، Afsaneh ؛
(20 صفحه - از 114 تا 133 )
کلیدواژه ها:selfconfidencedigital LiteracyDigital literacybasedinstruction ، Iranian EFL Learners