تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : حقیقت منفرد، جلال ؛ شعبانی بهمند، مرضیه ؛
(19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیعلایق رفتاریاستنباط مشتریان
-
نویسنده : ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ باقرزاده، مرتضی ؛
(21 صفحه - از 27 تا 47 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیتوانمندسازیرضایت مشتریان
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ شریفی، روح الله ؛
(21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:الگوی کارآمد بخشبندیمدل لانهایمدل بهبودیافته لانهایارزش افزوده فعالیت صنعتی
-
نویسنده : صراف، فاطمه ؛ مومنی، احسان ؛
(15 صفحه - از 71 تا 85 )
کلیدواژه ها:ارزش افزوده اقتصادیسرمایه فکریشاخص Q توبینتکنیک تحلیل پوششی داده
-
نویسنده : فتحی، محسن ؛ شادنوش، نصرت الله ؛ نژاد محمد، احسانه ؛
(13 صفحه - از 87 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشارکت فرهنگیمشارکت بینبخشیمشارکت آموزشیمشارکت پژوهشیمشارکت خدماتی
-
نویسنده : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
(17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره
-
نویسنده : نعامی، عبداله ؛ محمدی پور، مجتبی ؛ نقدی، بهمن ؛
(20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:فروشگاه زنجیرهایخرید آنیگرایش به لذت از خریدفعالیتهای قبل از خرید