-
1.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ قاسمی، بهروز ؛ میرابی، وحید رضا ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (14 صفحه - از 99 تا 112 )
-
2.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ محمدی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (18 صفحه - از 37 تا 54 )
-
3.
نویسنده : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری