-
1.
نویسنده : کیانوش، داود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1383 - شماره 32 و 33 ISC (6 صفحه - از 362 تا 367 )
کلیدواژه ها:مدیریتکیفیتفراگیرکیفیت در خدمات بهداشتی و درمانیمفاهیم هشتگانه TQM در این تحقیقکارکنانمدیران
نویسنده : کیانوش، داود ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1383 - شماره 32 و 33 ISC (6 صفحه - از 362 تا 367 )
کلیدواژه ها:مدیریتکیفیتفراگیرکیفیت در خدمات بهداشتی و درمانیمفاهیم هشتگانه TQM در این تحقیقکارکنانمدیران