-
1.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 66 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 46 تا 60 )
کلیدواژه ها:ارزش های مصرفیکالای تجملاتیخودرو تجملاتیبوم شناختی مشتریان
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1393 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:مدل کانوبسته بندینیازهای بایدینیازهای تک بعدینیازهای جذاب