-
1.
نویسنده : ایرجی، مهروز ؛ قاسمی، احمدرضا ؛ فارسیجانی، حسن ؛ ثانویفرد، رسول ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1397 - شماره33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 75 تا 96 )
کلیدواژه ها:صنعتفراترکیباستراتژی تولید پایدارکسپ
-
2.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ قرچه، منیژه ؛ امینبیدختی، علیاکبر ؛ نیکسرشت، فرامرز ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز1391 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 43 تا 70 )
کلیدواژه ها:عوامل درونیعوامل بیرونیمهارتهای بازاریابی و فروشنظام ملی نوآوری به عملکرد صادراتی
-
3.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHP فازیابعاد کیفیت خدماتخدمت در کلاس جهانی
-
4.
نویسنده : خواجه پور، محمود ؛ فارسیجانی، حسن ؛ صداقت پرست، الدار ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتابآوری سازمانیمدیریت خرد بانکیمدیریت کلان بانکیشاخصهای تابآوری
-
5.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ سینکانی، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1390 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 15 تا 38 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشدانش ضمنیدانش آشکارکلاس جهانیتولید در کلاس جهانیتولیداطلاعاتاقتصادآزمونکاهش هزینهسازمانهای کلاس جهانی
-
6.
نویسنده : فارسیجانی، حسن ؛ زندی، امید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1389 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتفرایند تحلیل شبکه یییبرنامه ریزی آرمانی و مدل کیفیت خدمات (سروکوال )