-
1.
نویسنده : حسن پور، اکبر ؛ موسوی، پریسا ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1393 - شماره 264 (8 صفحه - از 17 تا 24 )
-
2.
نویسنده : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ موسوی، سید حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:ترجیح برنداعتماد به برند سبزقصد خرید برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبز