-
1.
نویسنده : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالیآمیخته بازاریابی دیجیتالینظریه دنیس
نویسنده : ویلکی، آیه ؛ عماری، حسین ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 16 (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالیآمیخته بازاریابی دیجیتالینظریه دنیس