-
1.
نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ پاشائی، سجاد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 923 تا 940 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدل موفقیتخدمات ورزشی
-
2.
نویسنده : پاشایی، سجاد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمینیو، سالواتور ؛ فیشنه، مجاهد ؛ نویسنده مسئول : عبدوی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 41 تا 56 )
کلیدواژه ها:ورزشخدماتمدیریت ارتباط با مشتریاماکنمدل موفقیت
-
3.
نویسنده مسئول : پاشایی، سجاد ؛ نویسنده : عبدوی، فاطمه ؛ فیشنه، مجاهد ؛ بدری آذرین، یعقوب ؛ سین سیمنیو، سالواتور ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:موفقیت سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریسازمانهای خدماتیفراتحلیل.