-
1.
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : ادیب کیا، حدیث ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:موسیقیبازاریابی عصبیاحساس لذتامواج مغزی.
-
2.
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : مقیسه، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد