-
1.
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ میرفخرالدینی، فائزه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1391 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:تاپسیس فازیصنعت هتل داریکیفیت خدماتکارت امتیازی متوازن
-
2.
نویسنده : ضرغام بروجنی، حمید ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ میرفخرالدینی، فائزه السادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنعوامل بحرانی موفقیتمدل های تصمیم گیری چندشـاخصهکیفیت خدمات هتلهتلکارکنانمشتری