-
1.
نویسنده : الوندی، هومن ؛ مظفری، افسانه ؛ نویسنده مسئول : هاشمی، شهناز ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 37 تا 57 )
کلیدواژه ها:فضای مجازیشبکههای اجتماعیمسائلایران
-
2.
نویسنده : نیرومند، لیلا ؛ تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ الوندی، هومن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1390 - شماره 13 (31 صفحه - از 133 تا 163 )
کلیدواژه ها:رسانهنگرش به هدفمندی یارانههاافکار عمومیجامعهنگرش سیاسیمیزان استفاده از رسانهوسایل ارتباطجمعی
-
3.
شفافیت اطلاعاتی، کار ویژه ی اصلی رسانه های جمعی در برابر افکار عمومی (با تاکید بر هدفمندی یارانه ها)
نویسنده : دیندار فرکوش، فیروز ؛ احمدزاده کرمانی، روح الله ؛ الوندی، هومن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:افکارعمومیشفافیت اطلاعاتیمنبع اطلاعاتینگرش به هدفمندی یارانه ها
-
4.
نویسنده : الوندی، هومن ؛ نایبی، محسن ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»زمستان 1391 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها:هویتجهانی شدننزاع گفتمانیهویت اسلامیفضای مجازی