-
1.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛ محمدی، ابراهیم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشرکت کارگزاریاعتماد برخطکیفیت خدمات الکترونیکیمشتریاطلاعاتاعتماد
-
2.
نویسنده : فراست، فرشید ؛ حسن قلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکفروشگاههای اینترنتیاعتماد برخطنگاشتهای شناختی فازیاعتماد در فروشگاههای اینترنتی