-
1.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 148 تا 158 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
-
2.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (10 صفحه - از 138 تا 147 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند