-
1.
نویسنده : کاریزنویی، امیر ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ پویا، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:AHPPROMETHEEانتخاب بازارتحليل سلسله مراتبیشبيه سازی مونت کارلوپرامتیروش های ترکيبیبازارمعیارهاتصمیمگیری
-
2.
نویسنده : کاظمی، مصطفی ؛ سیبویه، علی ؛ رنجبر، محمد ؛ ناجی عظیمی، زهرا ؛ کریمی، راضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»زمستان 1392 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 137 تا 164 )
کلیدواژه ها:AHPتصمیم گیری چندمعیارهپرامتیشبیه سازی گسسته پیشامدواحرد اورژانس