-
1.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ کاوسی، کامیار ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:فرهنگمشروعیتشهرتcultureمسئولیت اجتماعی سازمان هااعتماد مصرف کننده
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ کاوسی، کامیار ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:فرهنگمشروعیتشهرتcultureمسئولیت اجتماعی سازمان هااعتماد مصرف کننده