-
1.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
2.
نویسنده : نسیمی، مهرشاد ؛ نسیمی، محمد علی ؛ امیرنژاد، سعید ؛ نویسنده مسئول : محمدی، نصر الله ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1400، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 643 تا 660 )
کلیدواژه ها:رسانهتوسعه پایدارمصاحبه اکتشافیتئوری داده بنیادجایگذاری برند ورزشی
-
3.
نویسنده : نسیمی، مهرشاد ؛ نسیمی، محمد علی ؛ امیرنژاد، سعید ؛ نویسنده مسئول : محمدی، نصراله ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»پاییز 1399 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 89 تا 103 )
کلیدواژه ها:رسانهمصاحبه اکتشافیتئوری داده بنیادجایگذاری برند ورزشی