-
1.
نویسنده : حیدری، حسین ؛ خاشعی، وحید ؛ معروفانی اصل، مرتضی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:طنزفرهنگ سازمانیشوخطبعیانسجام گروهیشوخیکارکنان
-
2.
نویسنده : معروفانی اصل، مرتضی ؛ فارسیجانی، حسن ؛ کریمی گوارشکی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : توکلی، غلامرضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1402 - شماره 88 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (48 صفحه - از 39 تا 86 )
کلیدواژه ها:تحلیل اهمیت ـ عملکردنوآوری مدل کسبوکارمحصولات پیچیدهپیشرانهای درونسازمانینوآوری مدل کسب و کارسازمانهایعملکرد
-
3.
نویسنده مسئول : صفدری رنجبر، مصطفی ؛ نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ قیدرخلجانی، جعفر ؛ کریمیگوارشکی، محمدحسین ؛ معروفانی، مرتضی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1399 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 235 تا 269 )
کلیدواژه ها:ارزیابی نوآوریتحلیل مضمونمدلسازی ساختاری تفسیریسازمانهای دفاعیاندازهگیری نوآوری
-
4.
طراحی چارچوب تعامل میان پیشران های درونی نوآوری مدل کسب وکار برای توسعهدهندگان محصولات پیچیده دفاعی
نویسنده : معروفانی اصل، مرتضی ؛ فارسیجانی، حسن ؛ کریمی گوارشکی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : توکلی، غلامرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1402 - شماره 107 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 149 تا 182 )
کلیدواژه ها:نوآوری مدل کسبوکارتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریمحصولات پیچیده دفاعیپیشرانهای درونسازمانیچارچوب تعامل