-
1.
نویسنده : بیات شهبازی، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : ارجمندنيا، علي اكبر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1401، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 46 تا 56 )
کلیدواژه ها:اختلال نوشتنکودکان پیشدبستانآینهنویسیحافظه فعال دیداری - فضایی
-
2.
نویسنده : اکبری، مریم ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ کامکاری، کامبیز ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1395، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 8 تا 16 )
کلیدواژه ها:ذهن آگاهیسازگاری اجتماعی- عاطفیاختلال در یادگیری حساب
-
3.
نویسنده : حسنی راد، مرجان ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ باقری، فریبرز ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1395، دوره هفتم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 24 تا 33 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیتوجه انتخابیادراک بینایی
-
4.
نویسنده : جلیلی آبکنار، سیده سمیه ؛ افروز، غلامعلی ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1397، دوره نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:اوقات فراغتمهارتهای ارتباطیحافظه فعالظرفیت شناختی
-
5.
نویسنده : صیدی، مریم ؛ کاشانی وحید، لیلا ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ کاکابرایی، کیوان ؛ نویسنده مسئول : افروز، غلامعلی ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داونتعاملات ارتباطیحل مسئله خانوادهمحور
-
6.
نویسنده مسئول : ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ نویسنده : ودودی، ساجده ؛ فکری، مریم ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:طیف اتیسمتعامل والد-کودکتوانمندسازی شناختی- رفتاری
-
7.
نویسنده : قاسمی، سولماز ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 121 تا 137 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجرایینارساخوانتوانبخشی شناختیخانواده محور
-
8.
نویسنده مسئول : ارجمند نیا، علی اکبر ؛ نویسنده : فتحآبادی، روحالله ؛ طاهریان، مسعود ؛ عاشوری، محمد ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 68 تا 74 )
کلیدواژه ها:کمتوان ذهنیتمرینهای حرکتی ریتمیککارکردهای اجرایی
-
9.
طراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان
نویسنده : قاسمی، سولماز ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1398، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 200 تا 215 )
کلیدواژه ها:کارکردهای اجرایینارساخوانخانوادهمحورتوانبخشی شناختی
-
10.
نویسنده : موسی زاده مقدم، حدیث ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ افروز، غلامعلی ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجله:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1397، دوره نهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:حافظه فعالتوانبخشی شناختیحافظه آیندهنگراختلال کاستی توجه بیشفعالی