-
1.
نویسنده : دانشجو، فاطمه ؛ حسنی، حسین ؛ نویسنده مسئول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:دانشجویانکمالگرایی منفیتنیدگی تحصیلیترس از ارزیابی منفیاجتناب تجربهای
-
2.
نویسنده : برزگر بفروئی، کاظم ؛ عارف منش، مروارید ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 59 تا 68 )
کلیدواژه ها:دانشجویانعوامل شخصیتاهمال کاری تحصیلیابعاد چشمانداز زمان
-
3.
نویسنده مسئول : دهقان منشادی، منصور ؛ نویسنده : همتی، حمیده ؛ برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجله:راهبردهای نوین تربیت معلمان»بهار و تابستان 1403 - شماره 17 رتبه ج (وزارت علوم (17 صفحه - از 128 تا 144 )
کلیدواژه ها:اساتیددانشگاه فرهنگیاندانشجومعلماندوران کروناشیوههای سنجش یادگیری
-
4.
نویسنده : هاشمی، سید علیرضا ؛ برزگر بفروئی، کاظم ؛ استبرقی، مهدیه ؛ نویسنده مسئول : شاکری، محسن ؛
مجله:پژوهشهای رهبری آموزشی»بهار 1402 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 124 تا 143 )
کلیدواژه ها:جنسیت معلمان ابتداییهیجانات منفی تدریسفضائل و توانمندیهای شخصیتهیجانات مثبت تدریسهیجاناتمعلمانهیجانات مثبتتدریسکلاس درسپژوهش
-
5.
نویسنده : اطهری، زهره ؛ زارع، مریم ؛ نویسنده مسئول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها:دانشجواهمالکاری تحصیلیاجتناب تجربهایشفقت به خود
-
6.
نویسنده مسئول : شاکری، محسن ؛ نویسنده : برزگر بفروئی، کاظم ؛ جمشیدی، محمدعلی ؛
مجله:نوآوری های آموزشی»پاییز 1398 - شماره 71 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:نظریة داده بنیادآموزش فن یوحرف هاینیازهای بازارکار