-
1.
اثربخشی همخوان کردن سبک یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش آموزان مبتلا به نارسا نویسی
نویسنده : استادزاده، زیبا ؛ حیدری، حسن ؛ داوودی، حسین ؛ نویسنده مسئول : آقایوسفی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره سوم - شماره 2 (9 صفحه - از 32 تا 40 )
کلیدواژه ها:نارسانویسیسبک یادگیری دیداریهمخوان کردنسبک پردازش مغزی
-
2.
نویسنده : استادزاده، زیبا ؛ حیدری، حسن ؛ داودی، حسین ؛ نویسنده مسئول : آقایوسفی، علیرضا ؛
مجله:عصب روانشناسی»بهار 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 89 تا 96 )
کلیدواژه ها:تعارض سبک برتر یادگیریسبک پردازش اطلاعات مغزینارساخوانی شناختی