-
1.
نویسنده : Zare، Mohsen ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 189 تا 214 )
کلیدواژه ها:Mediationcritical thinkingreadingDynamic AssessmentZPD
-
2.
نویسنده : Kazemainy، Faramarz ؛ Golaghaei، Nassim ؛ Nasrollahi Mouzirji، Atefeh ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2023, Volume 42 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 51 تا 80 )
کلیدواژه ها:Needs Analysisvocabulary knowledgeLearning Stylestechnology savvinesscustom-made mobile applications
-
3.
نویسنده : Zare، Mohsen ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 193 تا 227 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionMediationcritical thinkingDynamic AssessmentZPDlearning potential score
-
4.
نویسنده : Abdollahzadeh، Mehrnoosh ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2021, Volume 5 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 205 تا 225 )
کلیدواژه ها:TBLTSpeaking SkillALMENGAGE ModelBrilliance Leaning System
-
5.
نویسنده : Shirzad، Shaghyegh ؛ Barjesteh، Hamed ؛ Dehqan، Mahmood ؛ Zare، Mahboubeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2021, Volume 8 - Number 1 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 169 تا 195 )
کلیدواژه ها:Language Learning StrategiesSecond Language LearningEpistemic BeliefsMotivational Self-SystemStructural Modeling Approach