-
1.
نویسنده : علیلو، پرویز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:صنعت نساجیارزشآفرینی برند
-
2.
نویسنده : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان