-
1.
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
نویسنده : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1396 - شماره 27 رتبه د (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن
-
2.
نویسنده : محمدزاده، عادل ؛ فرامرزی، سالار ؛
مجله:زبان پژوهی»پاییز 1398 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:نارساخوانیناتوانی یادگیری ویژهآگاهی تکواژشناختی