-
1.
نویسنده : Akbari، Ramin ؛ Kiany، Gholam Reza ؛ Imani Naeeni، Mohsen ؛ Karimi Allvar، Nabi ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2008, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:EFL studentsTeacher efficacyTeaching styleachievement outcomesachievement outcomesTeaching styleTeacher efficacyEFL students
-
2.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Jalali، Sara ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2009, Volume 12 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 167 تا 198 )
کلیدواژه ها:Item Response Theory (IRT)Classical Test Theory (CTT)Person statisticsItem statistics
-
3.
نویسنده : Kiany، Gholam Reza ؛ Norouzi، Monireh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2016, Volume 19 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 155 تا 194 )
کلیدواژه ها:Teacher evaluationperformance assessmentFarhangian University