-
1.
نویسنده : ابراهیمی، الهام ؛ شجاع، علی ؛ پیرانی احمدآباد، ندا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 439 تا 462 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی سازمانیارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریاخلاق کار اسلامیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردیکارکنانهتل
-
2.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده : نجاتی کریم آباد، الناز ؛ شجاع، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1398 - شماره 38 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 179 تا 206 )
کلیدواژه ها:نظریه علامتدهیهویتیابی سازمانینگرش کارجویانجذابیت سازمان
-
3.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:تبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفر از برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی